Поділитись
Офіс Loft 210 м2. Енергоефективна вентиляція з очищенням повітря та повноцінне охолодження
Об'єкт: Офіс площею 210 м2 .
Адреса: вул. Щорса, 36 Ст.
Послуга: Припливно-витяжна вентиляція з рекуперацією тепла та кондиціюванням
Кількість задіяних осіб: 4.
Підготовка технічного рішення та КП: 2 дні.
Монтаж та пуско-налагодження: 2 тижні.
З чим звернувся Клієнт
Клієнт зателефонував нам із питанням, чи зможемо ми впровадити вентиляцію та кондиціювання для його офісного приміщення. Спочатку замовник не знав, що необхідно налагодити і витяжку, і приплив повітря. Основне його завдання полягало в тому, щоб забезпечити для своїх співробітників свіже повітря та комфортну температуру. Ми передали його звернення до проектного відділу, який зайнявся вирішенням питань Клієнта.
Як виявилося пізніше, наш Замовник орендував це офісне приміщення, а Власник будівлі погодився розділити витрати на вентиляцію та кондиціювання навпіл. Тому нам довелося узгоджувати Комерційну пропозицію та інші питання із двома Замовниками одночасно. Але надалі Клієнт, який орендував будинок, трохи відсторонився, і ми, по суті, працювали вже безпосередньо з Власником приміщення.
Особливості об'єкта, як офісного приміщення
Саме приміщення було ще на стадії ремонту. Тобто до цього в цьому офісі ще ніхто не працював. Це позитивна новина, тому що можна було спроектувати найбільш точний проект, а місця під монтаж було досить.
Основною характеристикою приміщення є той факт, що це офіс типу Loft. Що говорить про те, що основне приміщення дуже велике, і потрібно було підібрати установки достатньої потужності та правильно розподілити повітря по всьому приміщенню. Також в офісі були присутні 5 додаткових кабінетів та кухня – для них потрібно було надати окрему систему кондиціювання. Але згодом Замовник відмовився від цього, тому ми забезпечили додаткові кімнати лише вентиляцією.
Наші завдання
Основним нашим завданням було підібрати підходящу за потужністю припливно-витяжну вентиляцію, щоб усім співробітникам було досить комфортно. Для цього, потрібно було і підігрівати повітря, що заходить з вулиці, до потрібної температури, щоб створити оптимальну температуру в холодні дні.
Огляд встановленої вентиляції та кондиціювання у цьому офісі
{youtube:il0Vui26AIU}
Поетапне виконання
1. Перша зустріч із Замовником, який орендував приміщення. Також поговорили з Власником будівлі. Ми обговорили бажаний результат, розповіли про свої плани. Замовник спочатку сказав, що не має в своєму розпорядженні занадто великий бюджет, тому потрібно було підбирати середні за ціною бренди обладнання.
2. Ознайомлення з дизайнером інтер'єру. На цьому етапі нам надали план приміщення, а також план по дизайну. З дизайнером ми обговорили його задум, щоб розуміти, який має бути зовнішній вигляд у вентиляційних агрегатів. Домовилися ще зустрітись після підбору всього обладнання, щоб узгодити нюанси.
3. На наступному етапі ми виїхали на сам об'єкт для збирання необхідних даних. Розрахунок проводився за нормами, але було ще не відомо, скільки в офісі буде працівників, що суттєво ускладнило підготовку техніко-економічного обґрунтування. У результаті ми дійшли висновку, що правильним буде взяти за основу дані приміщення та вивести від них розрахунок повітрообміну з максимальними показниками, а в даному випадку – двократний повітрообмін.
4. Підбір обладнання та проектування план-схеми. Після визначення, яке обладнання підійде під об'єкт, ми призначили зустріч із Замовником, а точніше – з Власником приміщення (на цьому етапі початковий Клієнт трохи відійшов від вирішення завдань). Він був згоден із рішенням. Після цього дизайнер повторно вислав план з дизайну з усіма змінами, і тут виникли невеликі труднощі - з дизайну передбачалося, що на стелі буде розвішана велика кількість світильників. Тому треба було розташувати повітропроводи так, щоб обійти всі світильники.
5. Після підбору обладнання, складання точної план-схеми, ми вивели Комерційну Пропозицію. Замовник швидко затвердив його без змін – тут нам із Клієнтом пощастило, бо він повністю довіряв нам.
6. Наступний етап - розробка робочої план-схеми та передача документів у монтажний відділ.
Приклади наших робіт | {callback: 1} | ||
Наші дії для виконання завдання
Насамперед потрібно було виїхати на об'єкт, щоб зрозуміти всю суть проблеми, а також зробити виміри всіх приміщень. Так як плану приміщення у замовника не було, потрібно було створити його, ґрунтуючись на своїх розрахунках.
Технічне рішення
Відштовхуючись від того, що нам потрібен 2-кратний повітрообмін, ми дійшли висновку, що установка повинна мати витрату повітря не менше, ніж 1000 м3/год. Тому для вентиляції ми підібрали припливно-витяжне встановлення бренду MyCond MV 1100 I . У неї хороші показники роботи, відмінні рекомендації від користувачів та ціна, що підходить Власнику офісу. Для повноцінного рішення з вентиляції ми також встановили електричний калорифер ЕН 1100-400*200 на додатковий підігрів припливу, повітряний фільтр ФБК 250 для очищення припливного повітря, а для повного комфорту - глушник шуму при роботі СР 250/600.
Щодо кондиціонування, тут важливо було подати досить холодного повітря на велике приміщення, тому рішення вимагало потужного обладнання. Ми підібрали касетний кондиціонер повітря Midea MCA3-18HRN1 – 2 моделі та встановили їх на стелі в загальному робочому приміщенні. Оскільки від кондиціонування в додаткових приміщеннях замовник, що орендував, відмовився, для цих кімнат ми нічого не зробили. Для кондиціонерів ми передбачили також відведення дренажу та ізоляцію мідних труб, та інші елементи монтажу.
Також ми передбачили автоматику та управління. Для цього ми встановили щиток автоматики компанії Atmic, а для керування підібрали цифровий пульт керування – вони дозволять регулювати всю систему.
Робоча план-схема з технічним рішенням
Монтажні роботи
Монтаж був проведений у 3 основні етапи. Але в основному ми виконували всі монтажні роботи разом з ремонтом, тому процес трохи затягнувся. Тобто, на об'єкт одразу приходило дві групи людей, які запроваджували всі рішення злагоджено. Отже, етапи монтажу кліматичної системи:
- 1. Установка зовнішніх блоків кондиціювання, прокладання фреоно-проводів по приміщенню, і, нарешті, встановлення внутрішніх блоків;
- 2. Монтаж припливно-витяжної установки здійснювався на кухні, там її планували закрити від зовнішнього вигляду. Від установки ми потягнули повітропроводи в загальне приміщення з необхідною кількістю відводів, а також залишили один повітропровід на кухні, і інші розташувалися в додаткових п'яти кабінетах. Далі ми встановили вентиляційні ґрати та підвели їх до повітроводів. Припливно-витяжна вентиляція впроваджена у всьому офісі та коректно змонтована.
- 3. Останнім пунктом стало підключення всього обладнання до автоматики, а також здійснення пуско-налагодження. Цей етап відбувався вже після закінчення ремонту, коли весь офісний колектив компанії заїхав на нові робочі місця.
У результаті ми підключили все обладнання, почули позитивні відгуки співробітників, уточнили, що всім комфортно і вистачає повітря, і виїхали з об'єкта з гарним настроєм.
Проблемні аспекти монтажу на цьому об'єкті
Враховуючи правильність стадії, де знаходилося приміщення – стадія ґрунтовного ремонту, ми працювали у співпраці з ремонтною групою. Звичайно, все виконувалося злагоджено, але все ж таки виникли деякі труднощі з цим.
В офісі повинні були встановлюватися перестінки, так як це офіс типу Loft, такий великий простір повинен трохи розділятися. Для того, щоб коректно встановити повітропроводи та ґрати, ми просили не ставити перегородки до нашого приїзду. Але, на жаль, трапилося все навпаки – ми приїхали, а перегородки вже встановлені. Нам довелося проробляти отвори в потрібних місцях, щоб встановити вентиляційні елементи. Це також вплинуло на швидкість виконання монтажу.
Труднощі, які чекали на нас під час роботи з об'єктом
Як за будь-яких роботах, завжди виникають якісь проблеми чи нюанси, які затягують вирішення завдань. На даному об'єкті ми теж зіштовхнулися з деякими проблемами:
- Оскільки Замовника у нас виявилося два, треба було догодити обом. Навіть з огляду на те, що Клієнт, який орендує приміщення, трохи відсторонився від проекту, його думку теж важливо було враховувати. Щодо рішення проекту з вентиляції та кондиціювання, у Замовників постійно виникали розбіжності та непорозуміння.
- У приміщенні вирішили встановити великі вітражні вікна, які розташувалися у висоту до стелі і по всьому периметру стіни. Це спричинило труднощі з використанням воздуховодов – довелося їх помістити під вікнами, і тепер майже не відкриваються. Але враховуючи те, що вентиляція працює з достатньою потужністю, вікна в принципі і не потрібно відкривати. Перед установкою вентиляційних елементів, ми поговорили про цей нюанс із Клієнтами і вони обидва затвердили таке рішення.
- Після монтажу, нам надійшов дзвінок від Клієнта, що скаргою, що випав сніг і він потрапив у повітропроводи у великій кількості. Але ми заспокоїли Замовника, адже повітропровід має хорошу герметичність і досить великий для проходження потрібного об'єму повітря навіть зі снігом. Закінчилася ця трагедія тим, що сніг швидко розтанув і просто вийшов по повітропроводу на вулицю, причому це був повітропровід, який працює на витяжку, тому ситуація склалася позитивно.
Висновки
Якщо Ви орендуєте приміщення та плануєте встановити в ньому систему вентиляції та кондиціювання, обговоріть усі свої бажання та різні нюанси з Власником приміщення. По-перше, це допоможе Вам досягти консенсусу перед початком впровадження і полегшить роботу проектної компанії, яка відштовхуватиметься від Ваших спільних побажань.
Що стосується даного об'єкта – вся робота пройшла успішно, ми підібрали та впровадили найбільш підходяще обладнання. Проблеми ми швидко оминули, як і, втім, дизайнерські світильники;). Нам так само пощастило з тим, що Власник приміщення повністю довірився нашій компетентності і погодився з усіма технічними рішеннями, і тут він не помилився - вентиляція працює чудово, охолодження відбувається з комфортними умовами, а співробітники задоволені.
Фотозвіт з об'єкту
Система вентиляції
Система кондиціонування
Управління системою вентиляції та кондиціювання
Система кондиціонування
Управління системою вентиляції та кондиціювання
Інші матеріали на тему:
Чому ми?
9 років досвіду в сфері ОВіК
Працюємо на принципах «win-win»
Регулярно проходимо тренінги і вкладаємо отриманий досвід у кожен проект
З нами вибір обладнання – зручний, вигідний, швидкий
Більш 400 реалізованих об'єктів
Ми створюємо мікроклімат, який подобається людям
Сертифікати і ліцензії
Міста в яких ми працюємо
- Київ
- Вінниця
- Кіровоград
- Львів
- Харків
- Полтава
- Сумми
- Дніпропетровськ
- Івано-Франківськ
- Запоріжжя
- Миколаїв
- Одеса
- Чернігів
- Чернівці
- Житомир
- Тернопіль
- Луцьк
- Рівно
- Хмельницький
- Мукачево
- Ужгород
У вас залишились запитання?
Замовте безкоштовно: консультацію, проектне рішення, розрахунок вартості
Надіслати
Вам була корисна ця стаття?
Так
Ні