loading
Каталог
Служба підтримки
097 100-05-33
044 500-00-53
В будні з 09:00 до 20:00 На вихідних з 10:00 до 17:00 (замовлення on-line)
Замовити дзвінок
Замовити дзвінок
Служба підтримки
097 100-05-33
044 500-00-53
В будні з 09:00 до 20:00 На вихідних з 10:00 до 17:00 (замовлення on-line)
Замовити дзвінок
Замовити дзвінок
Каталог
Пошук
Корзина
Обране
Меню
Каталог
Зателефонувати 044 500-00-53
Наші послуги
Монтаж і пуско-налагоджувальні роботи

Сервіс та обслуговування системи

Зв'язатись з нами

Практично будь-яке обладнання системи вентиляції та кондиціювання, як і інше кліматичне  устаткування, потребує своєчасного сервісного обслуговування. Від якісного обслуговування залежить ефективність роботи та термін служби систем.

Обслуговування систем вентиляції та кондиціювання, опалення чи осушення, повинні проводити сертифіковані фахівці, а компанія повинна мати відповідну ліцензію. Це важливо.

Що найважливіше при сервісному обслуговуванні?

Оперативність

Часто, кліматична система обслуговує великий об'єкт чи об'єкт промисловості, і зупинка системи вентиляції та кондиціювання навіть на короткий період може спричинити серйозні витрати. У такому разі, сервісна бригада повинна у найкоротший термін усунути несправність та запустити систему.

Пунктуальність
При плановому сервісному обслуговуванні фахівці повинні приїжджати для надання послуг у вказаний час. Часто до сервісної команди підв'язуються інженери об'єкта, заздалегідь планується час обслуговування.

Професіоналізм

Найважливіший показник – професіоналізм та компетенція сервісних спеціалістів. Від їх досвіду залежить, як швидко та якісно будуть виконані роботи з обслуговування, діагностики та ремонту обладнання вентиляції, осушення та кондиціювання.

Цілодобовий графік роботи

Часто, робота об'єкта не повинна зупинятися цілодобово. І у випадку, якщо сталася проблема, сервісна бригада повинна прибути на місце максимально оперативно, і навіть уночі. Також є ряд об'єктів, обслуговування обладнання на яких допустиме тільки в нічний час доби або на вихідних.

Гарантія

Важливо, коли після обслуговування чи ремонту сервісна компанія дає гарантію на виконані роботи. Це виключає додаткові витрати клієнта, пов'язані з неякісними роботами виконавця.

Матеріальна база

Під час ремонтних робіт у частих випадках потрібна заміна певних елементів та деталей обладнання. Наявність широкої матеріальної бази та свого складу істотно скорочує час постачання необхідних елементів й у результаті, ремонтних робіт.

Сервісний центр Ventbazar

Сервісний центр Ventbazar – проект, що входить до групи компаній «Амікс». Наша команда складається з кваліфікованих менеджерів, технічних фахівців, здатних провести консультацію з різних питань. Також до складу нашого сервісного відділу входять більш ніж 10 мобільних, повністю укомплектованих, навчених сервісних бригад, що дозволяє виконувати сервісні роботи максимально оперативно та якісно.

Компанія володіє всіма необхідними ліцензіями, сертифікатами, дозволами та фахівцями, що дозволяє офіційно та відповідально надавати послуги з сервісного обслуговування інженерних мереж.

Сервісний центр Ventbazar проводить сервісне обслуговування, діагностику, ремонт та постачання запчастин для такого обладнання як:

  • Вентиляційні системи
  • Кондиціонери
  • Мульти-спліт системи
  • Системи VRF та VRV
  • Чилери
  • Фанкойли
  • Руфтопи
  • Прецизійні кондиціонери
  • Осушувачі та зволожувачі
  • Теплові завіси
  • Компресорно-конденсаторні блоки
  • Автоматика
  • і т. д.

Планове сервісне обслуговування

Наш сервісний центр пропонує кілька варіантів співпраці з комерційними та приватними об'єктами.

Разове обслуговування. Команда фахівців прибуває на виклик для сервісного обслуговування, діагностики або ремонту обладнання. Час прибуття сервісної бригади протягом 24 годин з моменту надходження виклику. Оплата провадиться за фактом виконання робіт.

Термінове разове обслуговування. Команда прибуває на об'єкт для надання сервісних та ремонтних послуг протягом 4 годин з моменту виклику.

Обслуговування у неробочий час. Сервісне обслуговування, діагностика та ремонт кліматичного обладнання проводиться у будні дні після 19-00, у вихідні дні та в нічний час доби.

Планове технічне обслуговування. Це договірне обслуговування із зазначенням періоду та частоти сервісного обслуговування. Від періоду та частоти обслуговування залежить вартість послуг та розмір знижки. Детальніше про програму планового технічного обслуговування розповість менеджер за телефоном (044) 50 000 53. Також, при виборі пакета планового технічного обслуговування, за об'єктом закріплюється черговий менеджер та сервісна бригада, яка прибуває за викликом у будь-який час доби та терміново.

Замовити сервісне обслуговування вашої кліматичної техніки, а також для укладення договору на планове сервісне обслуговування телефонуйте (044) 50 000 53, або залиште заявку за допомогою форми зворотного зв'язку на сторінці контактів .

Послуги
Допомога
Допомога
Об'єкти
Рубрики
Послуги