loading
Працюємо під час воєнного стану Детальніше >>
Каталог
Служба підтримки
097 100-05-33
044 500-00-53
В будні з 09:00 до 20:00 На вихідних з 10:00 до 17:00
Замовити дзвінок
Замовити дзвінок
Служба підтримки
097 100-05-33
044 500-00-53
В будні з 09:00 до 20:00 На вихідних з 10:00 до 17:00
Замовити дзвінок
Замовити дзвінок
Каталог
Пошук
Корзина
Обране
Меню
Каталог
Зателефонувати 044 500-00-53
Гарантійні зобов'язання та умови повернення товару

Без довірчих основ немає жодних угод – так і при купівлі будь-яких товарів. Щоб Замовник був упевнений у тому, що купує, фірма має приділити багато уваги якості послуг, які вона надає. «Вентбазар» дбає про Покупців і з повною серйозністю підходить до кожного замовлення, тому Ви можете не переживати про надійність обслуговування.

Офіційна гарантія

При виконанні оплати, ви отримуєте гарантію на продукцію, що постачається, відштовхуючись від політики виробника на термін від 1 до 5 років.

У кожного продукту свої особливості, тому щоб дізнатися подробиці гарантії, Ви можете переглянути інформацію на сайті в технічних характеристиках або уточнити у нашого менеджера.

У разі поломки вам необхідно:

  1. Здійснити адресну доставку за адресою: м. Київ, проспект Степана Бандери, 28А, корпус Б, 2 поверх, компанія ВЕНТБАЗАР-ПЛЮС, 044 500 00 53
  2. Написати на корпоративну пошту info@ventbazar.com.ua листа з темою «Поломка», вкажіть причину, прикладіть фото, товарний чек.
  3. Далі з вами зв'яжуться наші менеджери і ми негайно відправимо пристрій до сервісного центру.

Умови гарантії на продукт

Перед оплатою предмет торгівлі повинен пройти огляд на наявність несправностей в обов'язковій присутності Клієнта.

Для здійснення ремонту обладнання повинно відповідати умовам технічного опису (інструкції) від фірми-виробника. Механічні поломки, які не описані у вимогах або здійснені Клієнтом, не підлягають безкоштовному ремонту.

Гарантія є недійсною, якщо виріб був неправильно встановлений, експлуатований, відремонтований, або людина не може надати офіційну коробку.

Обов'язкові для заповнення поля у гарантійному талоні

  • Повне ім'я Клієнта
  • Повна назва товару та точна модель
  • Офіційний термін гарантії
  • Дата здійснення покупки
  • Ваш підпис як згода з умовами гарантії

Як повернути товар

Ви маєте можливість повернути товар протягом 14 робочих днів після оплати відповідно до закону 'Про захист прав споживачів'. Угода Замовника з цими статутами відбувається автоматично після оплати, тому обов'язково вивчіть усі положення перш ніж проводити будь-які дії. Повернення виробу, а точніше його доставка назад, відбувається за рахунок Власника. Пошкодження, що були завдані при транспортуванні до Замовника, оплачує фірма-перевізник.

Для того, щоб здійснити повернення товару, ви повинні надати:

  • Коробку виробу у хорошому стані;
  • Обладнання;
  • Чек на оплату покупки;
  • Гарантійний талон.

Вимоги до продукту для повернення

Пристрій має бути без механічних пошкоджень, псування корпусу та подряпин на ньому. Повернення можливе за умов, якщо він не було встановлений, і не був в експлуатації. Заводська коробка з усіма її елементами має бути збережена у хорошому стані.

Як повернути гроші та коли повернуться гроші

Для того, щоб повернути гроші, вам потрібно повернути товар у тому вигляді, в якому ви його купили, заповнити шаблон заяви на повернення коштів.

Гроші повертаються протягом 14 робочих днів після зафіксування дати повернення. 

Допомога
Допомога
Об'єкти
Рубрики
Послуги