loading
Каталог
Служба підтримки
097 100-05-33
044 500-00-53
В будні з 09:00 до 20:00 На вихідних з 10:00 до 17:00 (замовлення on-line)
Замовити дзвінок
Замовити дзвінок
Служба підтримки
097 100-05-33
044 500-00-53
В будні з 09:00 до 20:00 На вихідних з 10:00 до 17:00 (замовлення on-line)
Замовити дзвінок
Замовити дзвінок
Каталог
Пошук
Корзина
Обране
Каталог
Бренди
Aereco Alfa Laval Aspen Aspira Atmic AUX Ballu Belimo Blauberg Bosch Carrier Cata Celsius Chigo Climaveneta Climtec Cooper&Hunter Daikin Danfoss Dantherm Devi Eberle Electrolux EWT Frapol (Onyx) Frico Genergy Genpower Gree Gucbir Guntner Haier Helios Hisense Hitachi Hoapp (Gree) Hutterer&Lechner GmbH Idea Invertek Irmas Jonix Leberg Lennox Lenze Lessar LG Lufberg Maico Master Microdam Midea Mitsubishi Electric Mitsubishi Heavy Mosa MYCOND Neoclima Nibe Nordis O.ERRE Olefini Olmo Ostberg Panasonic Philips RC Group Reventon Rhoss Rosenberg Ruck Sabiana Sakata Salda Sentera Siemens Soler&Palau Systemair Terneo Thermoscreens Tion Toshiba Tosot Trane Trotec UVDI Vaillant Ventoxx Vortice Vts Weger Wito York Zanussi Вентс Прана Тепломаш Термия

Гарантія

Без довірчих основ немає жодних угод – так і при купівлі будь-яких товарів. Щоб Замовник був упевнений у тому, що купує, фірма має приділити багато уваги якості послуг, які вона надає. «Вентбазар» дбає про Покупців і з повною серйозністю підходить до кожного замовлення, тому Ви можете не переживати про надійність обслуговування.


Офіційна гарантія

При виконанні оплати, ви отримуєте гарантію на продукцію, що постачається, відштовхуючись від політики виробника на термін від 1 до 5 років.

У кожного продукту свої особливості, тому щоб дізнатися подробиці гарантії, Ви можете переглянути інформацію на сайті в технічних характеристиках або уточнити у нашого менеджера.

У разі поломки вам необхідно:

  1. Здійснити адресну доставку за адресою: м. Київ, проспект Степана Бандери, 28А, корпус Б, 2 поверх, компанія ВЕНТБАЗАР-ПЛЮС, 044 500 00 53
  2. Написати на корпоративну пошту info@ventbazar.com.ua листа з темою «Поломка», вкажіть причину, прикладіть фото, товарний чек.
  3. Далі з вами зв'яжуться наші менеджери і ми негайно відправимо пристрій до сервісного центру.


Умови гарантії на продукт

Перед оплатою предмет торгівлі повинен пройти огляд на наявність несправностей в обов'язковій присутності Клієнта.

Для здійснення ремонту обладнання повинно відповідати умовам технічного опису (інструкції) від фірми-виробника. Механічні поломки, які не описані у вимогах або здійснені Клієнтом, не підлягають безкоштовному ремонту.

Гарантія є недійсною, якщо виріб був неправильно встановлений, експлуатований, відремонтований, або людина не може надати офіційну коробку.


Обов'язкові для заповнення поля у гарантійному талоні

  • Повне ім'я Клієнта
  • Повна назва товару та точна модель
  • Офіційний термін гарантії
  • Дата здійснення покупки
  • Ваш підпис як згода з умовами гарантії
Допомога
Допомога
Об'єкти
Рубрики
Послуги