Як відбувається розрахунок вентиляції?
Розрахунок вентиляції в офісі зазвичай складається із 5 етапів. Буває, що обставини чи складність проектів змінюються, тоді буде +-2 етапи. Це виглядає так:
1. Ви телефонуєте менеджеру для попередньої консультації.
У процесі розмови він уточнить у вас такі деталі: вид будинку, в якому потрібна вентиляція, його площа, поверховість, кількість співробітників, вид їх роботи, чи є в будівлі техніка та яка саме. Також, чи є у вас креслення планів приміщень або проект офісу, варіант, як їх передати до «Ventbazar». Завдяки цьому ми складаємо попереднє технічне завдання. Також менеджер погодить з вами дату та час виїзду майстра, якщо це необхідно. Виїзд – це етап №2.
2. Виїзд майстра до вашого офісу (по Києву).
Навіщо? Віддалено не вдасться оцінити приміщення та скласти технічне рішення, яке найкраще вирішить вашу проблему.
Що робить фахівець під час візиту: звіряє та уточнює отриману раніше інформацію. Визначає місця для повітроводів та установки, характеристики стін, стелі та міжстельового простору. Майстер здійснює обміри приміщень, погоджує місця прокладок повітроводів, установки обладнання, погоджує будівельні нюанси, фотографує проблемні ділянки для детального розгляду.
Уточнює побажання щодо дизайну. Іноді дизайнерське рішення будівлі ускладнює розрахунок та встановлення системи.
3. Розрахунок параметрів системи вентиляції.
На цьому етапі співробітники «Ventbazar» розраховують витрати повітря по приміщеннях, переріз повітроводів, схему їх прокладання по кімнатах, опір системи. Тільки після цього можна переходити до підбору вентиляційного обладнання (припливно-витяжні установки, калорифера, повітроводів та решти).
Після розрахунку ви отримуєте попередній варіант системи та її вартість. У вигляді технічного рішення (креслення системи вентиляції для вашого офісу) та комерційної пропозиції (перелік обладнання та комплектуючих, їх ціна та ціна робіт із встановлення).
4. Погодження графіка роботи та оплати.
Якщо вас влаштовує технічне рішення – ми підписуємо договір та погоджуємо графік робіт та оплати. Договір підписали, графік оплати та робіт склали. Що далі?
5. Далі: оплата авансу, постачання устаткування об'єкт, прокладання інженерних систем, запуск.
Налагоджувачі проводять пуск та налагодження системи, щоб система працювала правильно та повністю відповідала технічному завданню. Ми підписуємо акти виконаних робіт на систему та акт приймання-здавання. Це означає, що замовник оцінив та схвалив її складання, роботу та претензій не має.
Тепер ви, ваші співробітники та клієнти можете насолоджуватися свіжим повітрям у будь-який момент. За телефоном (044) 50-000-53 ви можете уточнити будь-яку інформацію щодо вентиляції вашого офісу.
Матеріали на цю тему:
Навіщо вентиляція в офісі? Обов'язкові норми
Проектування вентиляції та кондиціювання офісу
Вентиляція для 'офісу в оренду'. Як заощадити без втрати ефективності
Чому ми?
9 років досвіду в сфері ОВіК
Працюємо на принципах «win-win»
Регулярно проходимо тренінги і вкладаємо отриманий досвід у кожен проект
З нами вибір обладнання – зручний, вигідний, швидкий
Більш 400 реалізованих об'єктів
Ми створюємо мікроклімат, який подобається людям
Міста в яких ми працюємо
- Київ
- Вінниця
- Кіровоград
- Львів
- Харків
- Полтава
- Сумми
- Дніпропетровськ
- Івано-Франківськ
- Запоріжжя
- Миколаїв
- Одеса
- Чернігів
- Чернівці
- Житомир
- Тернопіль
- Луцьк
- Рівно
- Хмельницький
- Мукачево
- Ужгород