Вентиляція у магазині одягу
Магазини одягу в торгових центрах, павільйонах, модних бутіках і дизайнерських салонах, усередині повинні бути не тільки стильним і красивим місцем, але й комфортним, інакше відвідувачі не зможуть довго в ньому перебувати і втрачатимуть інтерес до товарів і подальшого місцезнаходження.
Вентиляція в магазині одягу необхідна в будь-якому випадку, чи це велике приміщення з виходом на вулицю, чи один із сотні магазинів у величезному ТРЦ. Неякісне повітря та задуха – погано відбиваються як на відвідувачах, так і на працівниках, у яких через недостатню кількість чистого кисню швидко з'являється відчуття втоми, сонливість, головний біль. Згодом вони пропадає активність до роботи - це відбивається і спілкуванні з клієнтами, і прибутки магазину.
Система вентиляції в магазині одягу має забезпечити:
- Приплив свіжого, чистого повітря, без шкідливих домішок та алергенів;
- Видалення відпрацьованих повітряних мас, і тим самим зниження концентрації вуглекислого газу в приміщенні, що особливо відчутно "пікові" для магазину години роботи;
- Постійну рециркуляцію повітря підтримки необхідного клімату у магазині;
- Приємну та здорову атмосферу у приміщенні магазину.
Норми та вимоги для вентиляції в магазині одягу (СНіП)
Найчастіше, у торгових приміщеннях, залежно від площі об'єкта, встановлюється припливна або припливно-витяжна система вентиляції.
Відповідно до норм, розрахунок вентиляційних систем магазинів одягу потрібно проводити з огляду на СНиП 2.08.02.89, та таблиці для розрахунків параметра повітря у приміщеннях торгової діяльності та підприємств. Також параметри повітряного середовища в магазині повинні відповідати СНиП 2.04.05-91.
Кратність повітрообміну в магазині розраховується виходячи з показників тепловиділення (від обладнання, освітлення), і спираючись на сонячне лікування, з обов'язковою перевіркою концентрації в повітрі вуглекислоти (ГДК). Згідно з деякими даними ГДК, вміст вуглекислоти в межах міста приблизно 0.5 л/куб. метр, а кількість виділеної кислоти для продавців та відвідувачів – 20 літрів на годину.
Приступаючи до розрахунку системи вентиляції в магазині, необхідно пам'ятати, що приплив свіжого повітря повинен здійснюватися з мінімальним розрахунком у вигляді – 20 метрів куб./год для відвідувачів, та 60 метрів куб/год для персоналу магазину!
Як правильно розрахувати систему вентиляції для одягу?
Хорошого знання і вимог щодо організації вентиляції магазину недостатньо. Необхідно правильно підібрати та встановити систему на об'єкті. Фахівці в компаніях з продажу та монтажу вентиляційних та кліматичних систем точно знають: як зробити розрахунок вентиляційної системи, на які фактори варто звернути увагу при її проектуванні, як правильно підібрати та встановити систему на об'єкті. Звернувшись до професіоналів – ви забезпечите собі та своєму бізнесу добрий клімат!
Отже, основні параметри, що враховуються при виборі вентиляційної системи для магазину:
- Площа приміщення;
- Необхідні показники повітрообміну для співробітників, та окремо для відвідувачів (згідно з вимогами БНіП);
- Середні показники температури повітря всередині та зовні приміщення;
- Рівень вологості у магазині; та мала великий термін експлуатації;
- Будматеріали, що використовуються при будівництві об'єкта;
- особливості конструкції будівлі;
- Прохідність (відвідуваність) магазину одягу;
- Максимальне та постійне знаходження людей усередині магазину;
- Кількість електричної техніки.
Коли всі дані виведено та враховано, можна підібрати систему механічної вентиляції. І тут одразу виникає питання – Вам потрібна лише вентиляція магазину? Швидше за все, знадобиться супутня інженерія (кондиціювання, опалення). Тут ми рекомендуємо звернутися до вузькоспеціалізованої компанії, яка зможе відповісти на всі питання, що цікавлять Вас, і надати необхідні розрахунки.
Що необхідно передбачити, щоб система вентиляції в магазині працювала коректно, була енергоефективною і мала великий термін експлуатації
1. Початковий виїзд інженера за місцем об'єкта.
2. Грамотна розробка проектного рішення з інженерним мережам (на цьому етапі потрібно продумати відразу всі системи, включаючи вентиляцію, кондиціювання, опалення).
3. Підготовка технічного завдання щодо монтажу (закупівля обладнання, матеріалів).
4. Монтаж усієї системи.
5. Подальше гарантійне обслуговування.
Якщо будуть виконані всі вищезгадані вимоги – Ви зможете досягти найефективніших результатів у роботі системи та створити комфортний мікроклімат у Вашому приміщенні.
Інші цікаві теми у статтях:
Вентиляція та осушення повітря в хімчистці та пральні. Вимоги та норми
Ароматизація для покращення мікроклімату
Якість повітря та вентиляція
Чому ми?
9 років досвіду в сфері ОВіК
Працюємо на принципах «win-win»
Регулярно проходимо тренінги і вкладаємо отриманий досвід у кожен проект
З нами вибір обладнання – зручний, вигідний, швидкий
Більш 400 реалізованих об'єктів
Ми створюємо мікроклімат, який подобається людям
Міста в яких ми працюємо
- Київ
- Вінниця
- Кіровоград
- Львів
- Харків
- Полтава
- Сумми
- Дніпропетровськ
- Івано-Франківськ
- Запоріжжя
- Миколаїв
- Одеса
- Чернігів
- Чернівці
- Житомир
- Тернопіль
- Луцьк
- Рівно
- Хмельницький
- Мукачево
- Ужгород