loading
Каталог
Служба підтримки
097 100-05-33
044 500-00-53
В будні з 09:00 до 20:00 На вихідних з 10:00 до 17:00 (замовлення on-line)
Замовити дзвінок
Замовити дзвінок
Служба підтримки
097 100-05-33
044 500-00-53
В будні з 09:00 до 20:00 На вихідних з 10:00 до 17:00 (замовлення on-line)
Замовити дзвінок
Замовити дзвінок
Каталог
Пошук
Корзина
Обране
Каталог
Бренди
Aereco Alfa Laval Aspen Aspira Atmic AUX Ballu Belimo Blauberg Bosch Carrier Cata Celsius Chigo Climaveneta Climtec Cooper&Hunter Daikin Danfoss Dantherm Devi Eberle Electrolux EWT Frapol (Onyx) Frico Genergy Genpower Gree Gucbir Guntner Haier Helios Hisense Hitachi Hoapp (Gree) Hutterer&Lechner GmbH Idea Invertek Irmas Jonix Leberg Lennox Lenze Lessar LG Lufberg Maico Master Microdam Midea Mitsubishi Electric Mitsubishi Heavy Mosa MYCOND Neoclima Nibe Nordis O.ERRE Olefini Olmo Ostberg Panasonic Philips RC Group Reventon Rhoss Rosenberg Ruck Sabiana Sakata Salda Sentera Siemens Soler&Palau Systemair Terneo Thermoscreens Tion Toshiba Tosot Trane Trotec UVDI Vaillant Ventoxx Vortice Vts Weger Wito York Zanussi Вентс Прана Тепломаш Термия
Блог
12 серпня
7154
Ventbazar

Створення ефективної системи вентиляції та кондиціювання в офісі IT-компанії

Зміст
Створення ефективної системи вентиляції та кондиціювання в офісі IT-компанії
Поділитись
Facebook
Поділитись
Facebook

Створення ефективної системи вентиляції та кондиціювання в офісі IT-компанії

Вентиляція та кондиціювання офісу 1500 м2 IT-компанії

Об'єкт: Офіс площею 4000 м2, ТРЦ InSilver, Київ.

Завдання проекту: Кондиціювання, збільшення зони для вентиляції, монтаж, сервісне обслуговування.

Тривалість реалізації: вісім місяців.

Кількість задіяних осіб: проджект-менеджер, який вів об'єкт, два проектувальники, керівник реалізації проекту, дві бригади, із трьох та чотирьох-восьми осіб, залежно від обсягу робіт. Таким чином, у проекті постійно брало участь до 15 осіб.

Умови та завдання, обумовлені з Клієнтом

До нас звернулося керівництво ІТ-компанії, яке орендувало нове приміщення під свій офіс. Необхідно було адаптувати під потреби компанії систему вентиляції, що є в будівлі, і сформувати з нуля систему кондиціювання повітря.
Спочатку під офіс компанії були задіяні перші два поверхи торгово-розважального центру InSilver , де раніше розміщувалися різні бутіки та продовольчий супермаркет.
Загальна площа, на якій мала працювати наша компанія, становила 4000 м2.
Саме власник приміщення, з яким ми вже мали плідний досвід співпраці, порадив новому орендарю звернутись до нашої компанії.

Стан інженерних систем та поставлені завдання

Замовник прийшов до нас без архітектурного плану, на етапі коли ремонтні роботи в орендованому приміщенні були виконані на 60-70%. Проте, будівельники не передбачили потреби у системі кондиціювання.
Клієнту необхідно було досягти комфортних мікрокліматичних умов у приміщенні, у процесі формування яких, були б задіяні системи вентиляції, опалення та кондиціювання, з урахуванням того, що припливна вентиляція в ТРЦ вже була. Щоправда, через слабке централізоване рідинне опалення, вентиляція працювала на рециркуляцію в зимовий період. Тому, знаючи про проблеми з водяним опаленням, Замовник попросив створити систему кондиціювання, з можливістю ефективного обігріву офісу в холодну пору року.
Ми зрозуміли, що завдання не з легких, тому відразу запропонували замовнику зустрітися на об'єкті.

Складнощі проекту та їх поетапне вирішення

Такі завдання дуже важко назвати складними для нашої компанії. Проте, новий орендар все ж таки зумів внести деяку інтригу на своє замовлення. Йому потрібно було терміново перенести частину офісу зі старої адреси, тому першу половину нового потрібно було зробити лише за місяць. В іншому випадку він був націлений на відмову від замовлення.
Наші фахівці проаналізували ситуацію та дійшли висновку, що з поставленим завданням можна впоратися, якщо залучити до проекту наших партнерів. В результаті договір про співпрацю було укладено.
Свою роль у вирішенні клієнта співпрацювати саме з нашою компанією відіграли позитивні рекомендації тих, хто вже працював з нами, запропонований бюджет, термін виконання робіт і те, що інші організації не погодилися на такі умови.
Всі роботи з створення необхідного мікроклімату в новому офісі були розділені на 5 приблизно однакових за обсягом етапів:
  • 1-й етап стосувався тієї першої половини офісу, який потрібно було закінчити за місяць;
  • 2-й – звичайно, другої половини офісу;
  • 3-й – івент-зони, для проведення масових заходів, нарад, презентацій тощо;
  • 4-й – кафетерія та спортзал, що знаходиться у підвалі;
  • 5-й – великого атріуму.

З якими проблемами та труднощами довелося зіткнутися

Наші спеціалісти розпочали свою роботу без архітектурного проекту.
Тому, проектування всіх інженерних систем велося паралельно з монтажем обладнання та комунікацій, причому в приміщенні, в якому ще велися оздоблювальні роботи, влаштування точок електроживлення та інші операції, що додавали проблем нашим співробітникам.

У процесі виконання робіт також доводилося враховувати:

  • складність архітектури приміщення, в якому був присутній атріум та підземні майданчики.
Наприклад, атріум був споруджений із старих малоефективних скляних панелей, що суттєво ускладнило розрахунки для підбору обладнання;
  • наявність паркування на даху офісу.
Були складнощі з виведенням витяжок санвузлів, облаштуванням дренажних каналів, розміщенням зовнішніх блоків кондиціонерів. До того ж, поряд із ТРЦ знаходилися житлові будинки, вікна яких виходили на паркування. Шум обладнання міг заважати їх мешканцям. Допомогти у вирішенні питань прокладання трасових магістралей та виведення їх на дах, розміщення обладнання та правильного розподілу навантаження на несучі конструкції будівлі дозволяли постійні контакти з інженерами ТРЦ.
  • відсутність архітектурного проекту, постійні перепланування приміщення та перерозподіл робочих місць у них.
Це призводило до нерозуміння того, куди виводити наші комунікації та суміжників.
  • необхідність виконання монтажних робіт з максимальним дотриманням тиші, щоб заважати роботі людей інших поверхах.
Працювати доводилося майже 24 години на добу. Тому були сформовані дві бригади, що працюють у денну та вечірню зміну. При цьому на об'єкті постійно були присутні представники кінцевого замовника, підрядних організацій, що виконували ремонт приміщення, та архітектори, що займалися переплануванням майданчика та погодженнями.
Для постійної комунікації всіх учасників проекту була створена група Telegram , завдяки чому всі питання вирішувалися досить швидко.
Обговорення, проектування, візуалізація та узгодження робіт з інженерними службами ТРЦ, власником приміщення та орендарем проводилося поетапно по кожному вузлу.

Проектні рішення

Вентиляція
Планування системи вентиляції офісу it-компанії
схема 3d системи вентиляції офісу it-компанії
Кондиціювання

планування системи кондиціювання офісу it-компанії

зd схема системи кондиціювання офісу it-компанії

Що було зроблено

Насамперед, для забезпечення нового офісу якісною вентиляцією, було виконано прив'язку до вже існуючої системи . З цією метою наші фахівці проклали нові повітропроводи, щоб перенаправити повітряні потоки, з урахуванням перепланування приміщення.
При проектуванні системи вентиляції та кондиціонування враховувалися:
  • розрахункові параметри температури та відносної вологості повітря всередині приміщення та за його межами;
  • потрібна кратність повітрообміну;
  • орієнтація приміщення з боків світла (сонячна/несонячна сторона);
  • освітлення;
  • рівень нагрівання даху;
  • кількість співробітників компанії та робочих комп'ютерів, що виділяють тепло у чималих обсягах.
Крім того, було враховано сприйняття певних кліматичних умов різними людьми. Тому, навіть для open air приміщень потрібно було продумати зоновану роботу клімат-систем.
Для забезпечення кондиціонування по дрібних ділянках доводилося використовувати невеликі внутрішні блоки з певними налаштуваннями, навіть у межах приміщення.
Усі розрахунки було виконано відповідно до існуючих нормативів:
  • ДБН В.2.5-67:2013 Опалення, вентиляція та кондиціювання;
  • ДБН В.2.2-25:2009 Підприємства комунального харчування;
  • * ДСТУ-НБ В.1.1-27:2010 Будівельна кліматологія.


Відеоогляд з об'єкту - як ми це зробили



Яке обладнання використовувалося

Для вирішення цих завдань було використано мультизональну напівпромислову систему кондиціонування Haier MRV III-C PLUS, з внутрішніми блоками касетного, настінного та канального типу.

Зовнішній блок haier_mrv

касетний блок haier_mrv

настінний блок haier_mrv

канальний блок haier_mrv


Під кожне приміщення, з урахуванням його площі та висоти стель, підбиралося обладнання певного типу. Так, в open air були встановлені канальні та касетні модулі, а в невеликих приміщеннях – настінні. А ось у кафетерії, довелося навіть фарбувати внутрішні блоки, під колір свіжопофарбованих стін!

Вибір на користь обладнання бренду Haier можна довести:
  • наявністю необхідного обладнання;
  • переконливим співвідношенням ціни та якості;
  • повної підтримки виробника, що було досить важливим моментом, враховуючи терміновість виконання робіт: завжди можна було розраховувати на допомогу фахівців компанії;
  • здатністю мультизональних систем Haier забезпечувати ефективне обігрів приміщень, при вуличній температурі до -25 градусів, що дозволяло виконати побажання замовника щодо опалення в офісі;
  • високою енергоефективністю, на рівні ERR/COP класу А/А, підтвердженої не лише паспортними даними, а й відгуками безпосередніх користувачів;
  • відповідністю типорозмірів та характеристик наявного обладнання вимогам щодо конкретних приміщень.
Що стосується управління всією системою кондиціонування , було прийнято рішення завести його на єдиний пульт , що блокує локальні налаштування. Він може встановлювати температуру, режим роботи, швидкість вентилятора тощо. Це було зроблено через те, що мультизональна система досить чутлива до різнорідних регулювань режимів у різних місцях. Один користувач може увімкнути охолодження, а інший – опалення, що може призвести до аварійної ситуації. Щоб виключити це, було прийнято рішення про розміщення єдиного пульта в приміщенні охорони. Локальним ПДУ залишилася лише можливість регулювати температуру.

панель керування haier_mrv

Етапи великого шляху

Весь процес роботи над проектом можна розділити на кілька етапів, що включають:
  • першу зустріч із замовником;
  • пілотний виїзд на об'єкт, фіксацію даних за призначенням кожного приміщення та кількістю працюючих у них людей;
  • розроблення схеми візуалізації інженерних систем;
  • підготовку та подання Замовнику комерційної пропозиції;
  • узгодження загального бюджету;
  • процес проектування, з паралельним, з різницею у 2-3 дні, погодженням з орендодавцем та суміжними службами технічних нюансів, що стосуються підведення електроживлення та каналізації до місця зливу дренажів;
  • постачання та монтаж обладнання;
  • пуско-налагоджувальні роботи;
  • підписання актів виконаних робіт;
  • підписання додаткового договору на подальше обслуговування.
Перший етап, як і було обумовлено із замовником, був подоланий за один місяць при цілодобовій роботі фахівців. На наступні етапи витрачалося по 1,5-2 місяці.

Підсумки роботи

В результаті виконаних нами робіт на об'єкті було сформовано:
  • система загальнообмінної припливно-витяжної вентиляції з механічним спонуканням, з подачею та видаленням повітря із верхньої зони приміщення;
  • високоефективна мультизональна система кондиціювання, що працює на обігрів та охолодження приміщень;
  • гнучка система контролю та управління обладнанням.
Вся система вже відпрацювала одну зиму та дозволила орендарю обійтися без використання централізованого рідинного опалення. Для опалення було цілком достатньо кондиціонерів.

Переваги запропонованих рішень

До переваг запропонованих нами рішень можна віднести:
  • високу енергоефективність мультизональних систем порівняно зі спліт-системами;
  • можливість забезпечити охолодження та обігрів приміщень;
  • мінімізацію кількості зовнішніх блоків, що було особливо важливим для цього проекту, де виникали проблеми з їх розміщенням;
  • можливість простішого демонтажу обладнання у разі переїзду орендаря на нове місце.
Замовник залишився задоволений, оскільки він отримав новий офіс із відмінними для продуктивної роботи кліматичними умовами.


Фотозвіт з об'єкту

касетний блок haier_mrv

система кондиціювання офісу it-компанії haier_mrv

касетний блок мультизональної системи haier_mrv

система ОВіК офісу

система ОВіК офісу

система вентиляції офісу повітропроводи


канальні блоки haier_mrv

канальний блок haier_mrv

настінний блок haier_mrv

канальний блок mrv haier

настінний блок синій mrv haier

пульт mrv haier

вентиляція офісу 1500м2

повітроводи

система кондиціювання mrv haier

Чому ми?

9 років досвіду в сфері ОВіК

Працюємо на принципах «win-win»

Регулярно проходимо тренінги і вкладаємо отриманий досвід у кожен проект

З нами вибір обладнання – зручний, вигідний, швидкий

Більш 400 реалізованих об'єктів

Ми створюємо мікроклімат, який подобається людям

Сертифікати і ліцензії
Дозвіл на роботи Будівельна ліцензія Офіційний дилер бренду Daikin Офіційні партнери бренду Solerpalau Офіційні партнери бренду Gree Сертифікат ВентСервіс

Міста в яких ми працюємо

  1. Київ
  2. Вінниця
  3. Кіровоград
  4. Львів
  5. Харків
  6. Полтава
  7. Сумми
  8. Дніпропетровськ
  9. Івано-Франківськ
  10. Запоріжжя
  11. Миколаїв
  12. Одеса
  13. Чернігів
  14. Чернівці
  15. Житомир
  16. Тернопіль
  17. Луцьк
  18. Рівно
  19. Хмельницький
  20. Мукачево
  21. Ужгород
У вас залишились запитання?
Замовте безкоштовно: консультацію, проектне рішення, розрахунок вартості
Надіслати
Вам була корисна ця стаття?
Так
Ні
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нами, наш спеціаліст відповість на ваші запитання
Замовити дзвінок
Haier AB 182MCERA
Код: 9476
Haier AB 182MCERA
Ціна за запитом
Замовити товар
Ми хочемо проконсультувати вас
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле

Підписатися на розсилку

Допомога
Допомога
Об'єкти
Рубрики
Послуги